A Fresh szolgáltatás alapkövetelménye a hűtési lánc fenntartása tekintettel arra, hogy a kiszállított élemiszerekben van hűtőtt és fagyasztott termék is. Ez különös figyelmet igényel, amit azonnali házhozszállítással oldunk meg, hiszen a házhozszállítás az áru átadása utáni 4 órában történik szigorú követelmények biztosítása érdekében.
Az élelmiszer-kiszállításra szakosodott üzletágunk, a DODO Fresh folyamatosan bővült az elmúlt időszakban.
A nem élelmiszer termékek gyors kiszállítása egyre inkább már alapelvárásként jelenik meg a vásárlók részéről. A DODO-nál a csomagok kézbesítési ideje akár a 30 percre rövidülhet le, így a vásárló már a megrendelést követő percekben kézhez kapja a a megrendelt terméket. A vásárlók akár három nappal előre is leadhatják rendelésüket a webáruházakban, amelyet akár két óra múlva, otthonukban át is vehetnek a futárjainktól. Partnereinkkel közösen elindított együttműködés keretében okoslogisztikai szolgáltatásokat kínálunk, amiben most teljes körű bevásárlási folyamatot is átvállaljuk a fogyasztóktól.
A szolgáltatás elindításához saját alkalmazást fejlesztett, amely lehetővé teszi, hogy a megrendeléseket a legközelebbi üzletekben egy futár állítsa össze, aki aztán ki is szállítja a kiválasztott termékeket. A webáruházi rendelések így nem okoznak fennakadást az üzletlánc működésében. A fuvarozóra bízott áruösszeállítással könnyebben és gyorsabban léphetnek be a kereskedők az online kereskedelembe.
Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.
Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.
A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.
A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.
A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.
Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.
A DODO-s futárok számára előre beállított műszakokat generál automatizáltan a GAIA. A GAIA összeköttetésben áll a partner felületével (API által) és a hozzájuk beérkezett megrendelések egy az egyben átforognak hozzánk ugyan abban a formában. Ez teljesen automatikusan történik.
Egy megadott időpontig gyűlnek a megrendelések, majd ebben a bizonyos időpontban lezár a rendszer és automatikusan útvonalakat generál a kért kiszállítási idők alapján, majd ezt futárhoz rendeli. A futár telefonján megjelennek a kiszállítási feladatok és minden információ amire szüksége van a kiszállításhoz. A futár egy gombnyomással közvetlen navigációt is tud indítani a kiszállítás elkezdéséhez. A futár minden alkalommal státuszolja, hogy melyik feladatnál tart éppen, ez alapján a GAIA leköveti a pontos tevékenységet és várható késést is meg tud határozni automatikusan.
Velünk egyszerűen elindíthatod e-kereskedelmi vállalkozásod. Elég, ha te csak azzal foglalkozol, amiben a legjobb vagy, a szállítást bízd ránk!
A DODO kiterjedt futárcsapata gond nélkül kézbesíti termékeidet hazánk nagyvárosaiban. Ráadásul pick-up alkalmazásunknak köszönhetően saját raktárat sem kell fenntartanod.
A futárral való találkozás kiemelt jelentőségű pillanat a kézbesítés folyamata során. A DODO-nál arra törekszünk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb élményben részesüljenek. Ennek érdekében folyamatosan értékeljük és képezzük futárjainkat, valamint gondoskodunk arról, hogy munkatársaink angol nyelven is tudjanak kommunikálni a vásárlókkal.
A DODO munkafolyamatai az általunk biztosított valós idejű adatokra épülnek, amelyekkel hatékonyabban optimalizálhatod célzott hirdetéseidet, és jobban megértheted ügyfeleidet.