A nem élelmiszer termékek aznapi házhoz szállítása egyre inkább már alapelvárásként jelenik meg a vásárlók részéről. A DODO-nál a csomagok kézbesítési ideje akár a 30 percre rövidülhet le, így a vásárló már a megrendelést követő percekben kézhez kapja a a megrendelt terméket.
Általános trend és a fogyasztók részéről is egyre fokozódó elvárás a kiszállítási idő lerövidítése. Ez különösen igaz a melegétel-kiszállításokra, de már a tartós fogyasztási cikkek esetén sem napokat, hanem legfeljebb órákat szeretnének várni a vásárlók rendelésük átvételéig. A DODO a KFC számára végzett ételrendelések átlagos teljesítési ideje májusban mindössze 24 perc volt. A szállítási idő csökkentéséhez a DODO által kifejlesztett és alkalmazott, mesterséges intelligencia alapú megoldások is nagyban hozzájárulnak.
Expressz kézbesítés egy vásárló-orientált együttműködést vesz alapul. A melegétel kiszállításokhoz példamutatóan a DODO felismeri, hogy a vásárlók milyen gyorsasággal szeretnék árucikkeiket kézhez kapni. Nem beszélve arról, hogy az optimalizált GAIA technológiának köszönhetően a fenntarthatóságot is előnyben részesítjük, hiszen útvonalainkat és kiszállításainkat optimalizáljuk.
Az expressz kézbesítés működéséhez erőforrásokhoz egységes arculat járul, nagyobb értékekkel is dolgozunk. Az expressz kézbesítés hozzájárul, hogy az agglomerációban is minőségi tevékenységet végezzünk gyorsaságunkkal és minőségi kiszállításainkkal. Továbbá, nem csak gyorsminőségi kiszállításokat végzünk, hanem a szigorú HACCP tanúsítvány szerint működünk. A HACCP tanúsítvány az élelmiszerbiztonság hatékony szabályozását, és termékminőségét példázza. A készételek, gyorséttermi áruk, kis és nagykereskedelmi árucikkek erre a célra kifejlesztett szállítási, ún. thermobokszokban valósul meg, ami hozzájárul a termékek frissességének megőrzéséhez és melegen, illetve hidegen tartásához.
A gyorséttermi ételeknek minél hamarabb el kell jutniuk a vásárlókhoz, ez a típusú szállítás azonban logisztikai szempontból komoly kihívást jelent, és hibátlanul működő folyamatokat igényel. A KFC gyorsétteremlánc saját kézbesítési szolgáltatása üzemeltetése során szembesült ezzel, így végül a DODO szakembereihez fordultak egy hatékony megoldás alkalmazása érdekében. A sikeres csehországi együttműködést követően immár hazánkban is a DODO adatvezérelt logisztikai megoldásai és képzett futárcsapata segítségével szállítják ki a rendeléseket.
Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.
Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.
A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.
A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.
A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.
Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.
Velünk egyszerűen elindíthatod e-kereskedelmi vállalkozásod. Elég, ha te csak azzal foglalkozol, amiben a legjobb vagy, a szállítást bízd ránk!
A DODO kiterjedt futárcsapata gond nélkül kézbesíti termékeidet hazánk nagyvárosaiban. Ráadásul pick-up alkalmazásunknak köszönhetően saját raktárat sem kell fenntartanod.
A futárral való találkozás kiemelt jelentőségű pillanat a kézbesítés folyamata során. A DODO-nál arra törekszünk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb élményben részesüljenek. Ennek érdekében folyamatosan értékeljük és képezzük futárjainkat, valamint gondoskodunk arról, hogy munkatársaink angol nyelven is tudjanak kommunikálni a vásárlókkal.
A DODO munkafolyamatai az általunk biztosított valós idejű adatokra épülnek, amelyekkel hatékonyabban optimalizálhatod célzott hirdetéseidet, és jobban megértheted ügyfeleidet.