A megrendeléstől számított 48 órán belüli kézbesítés egy széles körben elterjedt sztenderd a házhoz szállítási piacon. A rendszer 15 perces idősávokra épül, amely maximalizálja a kiszállítás pontosságát, így a vásárló kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb kézbesítési időpontot.
Kulcsfontosságúvá vált az online vásárlói döntések meghozása során a kiszállítások gyorsasága, ami ma már jelentősen befolyásolja az e-kereskedelem terén egyre fokozódó piaci verseny alakulását is. Az elvárt időn belül, gördülékenyen teljesülő rendelésekkel kapcsolatos, pozitív tapasztalatok hozzájárulnak a vásárlói hűség erősítéséhez.
A másnapi szállítás egy strukturális és technológiai rendszernek köszönhetően, minél gyorsabban juttatja el a vásárlóknak a megrendelt árucikket. Azokat az e-kereskedelemmel, kiskereskedelemmel, és gyorséttermi láncokkal foglalkozó kereskedelmi egységeket érinti, amelyek megteremtik a hálózaton való árurendeléseket.
A gyorséttermi ételeknek minél hamarabb el kell jutniuk a vásárlókhoz, ez a típusú szállítás azonban logisztikai szempontból komoly kihívást jelent, és hibátlanul működő folyamatokat igényel. A KFC gyorsétteremlánc saját kézbesítési szolgáltatása üzemeltetése során szembesült ezzel, így végül a DODO szakembereihez fordultak egy hatékony megoldás alkalmazása érdekében. A sikeres csehországi együttműködést követően immár hazánkban is a DODO adatvezérelt logisztikai megoldásai és képzett futárcsapata segítségével szállítják ki a rendeléseket.
Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.
Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.
A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.
A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.
A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.
Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.
A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.
A DoDo futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Magyarországon és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.
A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DoDo-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.
A teljes DoDo rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.