Másnapi Szállítás

A megrendeléstől számított 48 órán belüli kézbesítés egy széles körben elterjedt sztenderd a házhoz szállítási piacon. A rendszer 15 perces idősávokra épül, amely maximalizálja a kiszállítás pontosságát, így a vásárló kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb kézbesítési időpontot.

Érdekel
Honnan szállítunk?
üzletekből, bemutatótermekből, elosztó központokból, csomagfelvételi pontokról vagy raktárakból

Miért olyan fontos a szállítás minősége?

87%
Az ügyfelek
megismétlik a vásárlást, ha elégedettek a szállítással
67%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet úgy kívánja.
47%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet nem is kívánja úgy.
0%
Flottamenedzsment
Nem kell gondoskodnia a flotta karbantartásáról és a kötelező biztosítás fizetéséről.
0%
Aggodalmak a HR miatt
Nem kell gondoskodnia további alkalmazottakról és futárokról.
100%
Ökológia
Az útvonalak optimalizálásának és a járműveink CNG-meghajtásának köszönhetően kíméljük a környezetet.

Milyen ügyfeleinknek segítettünk az üzletmenet egyszerűsítésében a másnapi kiszállításainkkal?

KFC

A gyorséttermi ételeknek minél hamarabb el kell jutniuk a vásárlókhoz, ez a típusú szállítás azonban logisztikai szempontból komoly kihívást jelent, és hibátlanul működő folyamatokat igényel. A KFC gyorsétteremlánc saját kézbesítési szolgáltatása üzemeltetése során szembesült ezzel, így végül a DODO szakembereihez fordultak egy hatékony megoldás alkalmazása érdekében. A sikeres csehországi együttműködést követően immár hazánkban is a DODO adatvezérelt logisztikai megoldásai és képzett futárcsapata segítségével szállítják ki a rendeléseket.

Kihívások, amelyekkel az ügyfél szembesült:

A DODO által kínált megoldás:

Több információ

A másnapi kiszállítást az adat-vezérelt GAIA platform segítségével irányítjuk

Saját logisztikai platformunkon keresztül naponta 300+ adatot értékelünk ki. Ennek köszönhetően képesek vagyunk bármilyen folyamatot optimalizálni. Célunk a városi logisztika hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tétele.

Rugalmas kiszállítás

Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.

Biztonság és megbízhatóság

Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.

Zónalogisztika

A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.

A futárok értékelése

A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.

Professzionális riportolás

A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.

Elfogadott fizetési módok

Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.

 

 

Az adatok képezik a hatékony városi logisztika kulcsát

Naponta akár 350 olyan kulcsmutatót kiértékelünk, amelyek hatással vannak flottánk működésére. Célunk a magas termelékenység mellett a fenntartható városi mobilitás is.
Több információ

Miért éppen e-kereskedelem?

Az árucikkekkel és szolgáltatásokkal elsősorban megteremtjük a vásárlók bizalmát az e-kereskedelm fogalomtárában. Megbízható működést példázunk, és a kialakult üzleti modellt alátámasztjuk forradalmian új megoldásokkal, stratégiával. A termékskálák naprakészen tartását ösztönözzük gyorsaságunkkal és optimalizált, innovatív megoldásainkkal.

Velünk játék az e-kereskedelem világába belépni

Hagyja ránk az
e-kereskedelmet

A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.

Nincs belső rendszer, raktárak vagy futárok? Semmi gond!

A DoDo futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Csehországban és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.

Futáraink tapasztalt szakemberek

A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DoDo-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.

Hozzáférést nyer
a legpontosabb adatokhoz

A teljes DoDo rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.

Segítségre van szüksége a városi logisztika terén?

Könyvek
Autó & Motortartozékok
Ruhák, Cipők & Kiegészítők
Drogéria & Szépség
Elektronika
Felszerelés Gyerekeknek & Csecsemőknek
Ételszállítás
Bútor
Élelmiszerbolt
Egészségügy & Gyógyszertár
Otthon, Kert, Építés
Háztartási Cikkek
Irodaszerek & Papírok
Egyéb
Kisállat Kellékek
Sport & Outdoor
Játékok
Milyen szolgáltatás érdekli Önt?
A szállítmány mennyisége túl alacsony. Sajnáljuk, de jelenleg nem tudunk segíteni.
Válasszon legalább egy szolgáltatást, amely érdekli.
Az üzenetet nem sikerült elküldeni, próbálkozzon újra később.
Köszönöm az üzenetet! Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!