Élelmiszer

Az online élelmiszerboltok esetén alapvető elvárás a lehető leggyorsabb kiszállítás. Az idősávoknak köszönhetően a felhasználó kiválaszthatja a számára megfelelő kézbesítési időpontot. A gyorsaság és pontosság mellett különös figyelmet fordítunk az élelmiszerek biztonságos kezelésére és frissességének megőrzésére.

Érdekel
Szállítunk:
Éttermekből, raktárakból vagy elosztó központokból

A házhoz szállítás gyorsasága és pontossága a vásárlói döntéseket is jelentősen befolyásolja, mivel a háztartások már egyre több terméket online rendelések útján szereznek be, az élelmiszerektől kezdve az elektronikai eszközökön át a bútorokig. A melegétel-rendelések esetén különösen fontos a lehető leggyorsabb kiszállítás, szigorú elvárásoknak kell megfelelnünk. Saját fejlesztésű, mesterséges intelligenciával támogatott adatelemző platformunknak köszönhetően úgy tudjuk összehangolni flottánk kapacitását és a forgalmi viszonyokat, hogy a vásárló a legtöbb esetben fél órán belül átveheti a megrendelt ételt, illetve italt.


Online bevásárlással nem csak az e-kereskedelmi áruházak számára tudunk ügyfél-orientált szolgáltatást nyújtani, hanem ügyfélcsoportokat is ki tudunk maximálisan elégíteni. Nem csak a bútorok, háztartási cikkek, elektronikai eszközök, szerszámok jelentenek kihívást az e-kereskedelem számára, hanem a gyorséttermi árucikkek minél gyorsabb és legfrissebb, biztonságos kiszolgálása. A gyorsaság, a rugalmasság és az ügyfélközpontúság mellett kiemelt szerepet játszik a futárok személye, jelenleg már részben ezen áll vagy bukik az e-kereskedelem sikere. A kiszállítások eredményességét emellett nagyban segíti a technológiai és adat vezérelt megoldások használata.


Az online bevásárlás működéséhez erőforrásokhoz egységes arculat járul, nagyobb értékekkel is dolgozunk. Az online bevásárlás hozzájárul, hogy az agglomerációban is minőségi tevékenységet végezzünk gyorsaságunkkal és minőségi kiszállításainkkal. Továbbá, nem csak gyorsminőségi kiszállításokat végzünk, hanem a szigorú HACCP tanúsítvány szerint működünk. A HACCP tanúsítvány az élelmiszerbiztonság hatékony szabályozását, és termékminőségét példázza. A készételek, gyorséttermi áruk, kis és nagykereskedelmi árucikkek erre a célra kifejlesztett szállítási, ún. thermobokszokban valósul meg, ami hozzájárul a termékek frissességének megőrzéséhez és melegen, illetve hidegen tartásához.

Miért olyan fontos a szállítás minősége?

87%
A vásárlók
megismétlik a vásárlást, ha elégedettek a szállítással
67%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet úgy kívánja.
47%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet nem is kívánja úgy.
0%
Flottamenedzsment
Nem kell gondoskodnia a flotta karbantartásáról és a kötelező biztosítás fizetéséről.
0%
Aggodalmak a HR miatt
Nem kell gondoskodnia további alkalmazottakról és futárokról.
100%
Ökológia
Az útvonalak optimalizálásának és a járműveink CNG-meghajtásának köszönhetően kíméljük a környezetet.

Az üzletmenet egyszerűsítése a DODO segítségével

Tesco

A kereskedelmi üzletláncok közül a Tesco elsőként kínált a cseh vásárlók számára online élelmiszerkiszállítást saját flottája segítségével. A megrendelések számának növekedésével azonban a cég ráébredt, hogy a kiemelkedő minőségű kiszállítást kizárólag egy professzionális logisztikai megoldás garantálja, ezért 2018-ban a DODO-hoz fordultak. Ennek eredményeképpen mára 12 csehországi, 3 szlovákiai és 3 magyarországi fióktelepet szolgálunk ki.

Kihívások, amelyekkel az ügyfél szembesült:

A DODO által kínált megoldás:

A logisztikát a data-driven GAIA platform segítségével irányítjuk

Saját logisztikai platformunkon keresztül naponta 300+ adatot értékelünk ki. Ennek köszönhetően képesek vagyunk bármilyen folyamatot optimalizálni. Célunk a városi logisztika hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tétele.

Rugalmas kiszállítás

Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.

Biztonság és megbízhatóság

Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.

Zónalogisztika

A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.

A futárok értékelése

A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.

Professzionális riportolás

A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.

Elfogadott fizetési módok

Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.

 

 

Az adatok képezik a hatékony városi logisztika kulcsát

Naponta akár 350 olyan kulcsmutatót kiértékelünk, amelyek hatással vannak flottánk működésére. Célunk a magas termelékenység mellett a fenntartható városi mobilitás is.
Több információ

Velünk játék az e-kereskedelem világába belépni

Hagyja ránk az
e-kereskedelmet

A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.

Nincs belső rendszer, raktárak vagy futárok? Semmi gond!

A DODO futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Magyarországon és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.

Futáraink tapasztalt szakemberek

A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DODO-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.

Hozzáférést nyer
a legpontosabb adatokhoz

A teljes DODO rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.

    Segítségre van szüksége a városi logisztika terén?