Cross-Dock Delivery

A raktárközi kiszállítás a megrendeléstől számított 24 órán belüli kézbesítéssel történik. A partner raktárából bekerül a DODO raktárába a rendelés, és a mi raktárunk központi elhelyezkedése révén Budapest szerte el tudjuk aznap juttatni a megrendeléseket. Nem dedikálunk autókat a partnerekre, így nekik nem kell aggódniuk azon, hogy generáljon egy minimális rendelési mennyiséget. Kisebb cégek esetében ez kedvezőbb is ahol nincs akkora rendelési volumen.

Érdekel
Honnan szállítunk?
bemutatótermekből, elosztó központokból, csomagfelvételi pontokról vagy raktárakból

A cross-dock delivery, vagyis a raktárközi kiszállítás egy raktáraink közötti, készletmozgatásra használatos szolgáltatás. Az online élelmiszerbevásárlás mintájára, egységládákban szállítjuk a rendeléseket, amelyek úgy lettek kialakítva, hogy megvédjék a termékeket a sérülésektől, futárjaink pedig kellő szakértelemmel úgy töltik ezeket a ládákat, hogy a termékek nem csúszkálnak a ládákon belül.

Miért kedvező a raktárközi szállítás?

Sok közép és nagyvállalatnak az agglomerációban van raktára, ahonnan költséges nem hatékony aznapi kiszállítást végezni, emellett tervezhetőséget ad a partnernek, hiszen idősávokban szállítunk.

Az értékesítési folyamat során a dobozlásmentes szállítás igen kedvező. Jelenleg a depós cégek közül a mi szolgáltatásunk alkalmaz dobozolásmentes szállítást, hiszen költséghatékony és ügyelünk a fenntarthatóság fenntartásában is. Nálunk nincs szabvány vagy megkötés erre vonatkozóan, hiszen a partner egyéni döntése alapján akár papírtáskában, vagy befóliázott állapotban történik a termék kiszállítása.

Miben különbözik a raktárközi kiszállítás a DODO más szolgáltatásaitól?

Nem dedikálunk autókat a partnerekre, így a partnerneknek nem kell aggódnia azon, hogy generáljon egy minimális rendelési mennyiséget. Kisebb cégek esetében ez kedvezőbb is, hiszen nincs akkora rendelési volumen. A versenytársakkal ellentétben mi aznap szállítjuk ki a termékeket Budapesten, megadott idősávokban, így a partner vásárlói tudnak előre tervezni.

Miért olyan fontos a szállítás minősége?

87%
Az ügyfelek
megismétlik a vásárlást, ha elégedettek a szállítással
67%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet úgy kívánja.
47%
Az ügyfél
kész külön hozzá fizetni az aznapi kiszállításért, ha a helyzet nem is kívánja úgy.
0%
Flottamenedzsment
Nem kell gondoskodnia a flotta karbantartásáról és a kötelező biztosítás fizetéséről.
0%
Aggodalmak a HR miatt
Nem kell gondoskodnia további alkalmazottakról és futárokról.
100%
Ökológia
Az útvonalak optimalizálásának és a járműveink CNG-meghajtásának köszönhetően kíméljük a környezetet.

A másnapi kiszállítást az adat-vezérelt GAIA platform segítségével irányítjuk

Saját logisztikai platformunkon keresztül naponta 300+ adatot értékelünk ki. Ennek köszönhetően képesek vagyunk bármilyen folyamatot optimalizálni. Célunk a városi logisztika hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tétele.

Rugalmas kiszállítás

Ügyfeleink kényelme érdekében a küldeményeket akár 30 perces időablakokba osztva kézbesítjük.

Biztonság és megbízhatóság

Mivel folyamatosan gyűjtjük és elemezzük a különböző működési adatokat, ezek biztonságos kezelésére maximális hangsúlyt fektetünk, az adattitkosítást és adatátvitelt az európai uniós szabványok szerint végezzük.

Zónalogisztika

A gyorsabb és költséghatékonyabb szállítás érdekében optimalizáljuk szállítási útvonalainkat, amellyel maximalizálni tudjuk flottánk kihasználtságát és fenntartható szállítási szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.

A futárok értékelése

A futárok teljesítményét pontozási rendszerben értékeljük annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére. A rendszer a futárok vezetési stílusát, baleseti arányukat és az ügyfelek visszajelzéseit értékeli.

Professzionális riportolás

A beérkező adatok alapján valós idejű áttekintést kapunk a működési hatékonyságról, ezekhez az információkhoz pedig partnereink is hozzáférhetnek API-integráción keresztül.

Elfogadott fizetési módok

Készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni futárjainknál. Elsődleges számunkra a fizetési tranzakciók biztonsága.

 

 

Az adatok képezik a hatékony városi logisztika kulcsát

Naponta akár 350 olyan kulcsmutatót kiértékelünk, amelyek hatással vannak flottánk működésére. Célunk a magas termelékenység mellett a fenntartható városi mobilitás is.
Több információ

Velünk gyerekjáték az e-kereskedelem világába belépni

Hagyja ránk az
e-kereskedelmet

A lehető legegyszerűbbé tesszük az e-kereskedelmi vállalkozás elindítását. Önre már csak az marad, ami a legjobban megy Önnek. Gondoskodás vállalkozásának növekedéséről.

Nincs belső rendszer, raktárak vagy futárok? Semmi gond!

A DoDo futárok nagy flottája kézbesíti áruit bárhová Magyarországon és azon kívül is. Ráadásul, picking alkalmazásunknak köszönhetően, nem kell saját raktárait használnia.

Futáraink tapasztalt szakemberek

A kézbesítés során a futárral való találkozás az egyik legfontosabb pillanat. A DoDo-nál azt akarjuk, hogy ez az élmény a legjobb legyen minden ügyfél számára Ezért folyamatosan értékeljük és továbbképezzük futárainkat. Az angol nyelvtudás magától értetődő.

Hozzáférést nyer
a legpontosabb adatokhoz

A teljes DoDo rendszer a tőlünk kapott valós idejű adatokkal való munkavégzésre épül. Segítségükkel hatékonyabban optimalizálhatja célzott hirdetéseit, és jobban megértheti ügyfeleit.

Segítségre van szüksége a városi logisztika terén?

Könyvek
Autó & Motortartozékok
Ruhák, Cipők & Kiegészítők
Drogéria & Szépség
Elektronika
Felszerelés Gyerekeknek & Csecsemőknek
Ételszállítás
Bútor
Élelmiszerbolt
Egészségügy & Gyógyszertár
Otthon, Kert, Építés
Háztartási Cikkek
Irodaszerek & Papírok
Egyéb
Kisállat Kellékek
Sport & Outdoor
Játékok
Milyen szolgáltatás érdekli Önt?
A szállítmány mennyisége túl alacsony. Sajnáljuk, de jelenleg nem tudunk segíteni.
Válasszon legalább egy szolgáltatást, amely érdekli.
Az üzenetet nem sikerült elküldeni, próbálkozzon újra később.
Köszönöm az üzenetet! Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!