A DODO változik

A DODO a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések és a nemzetközi terjeszkedés jegyében újította meg arculatát. Új arculati elemeink azt az utat tükrözik vissza, amelyet az elmúlt években megtettünk. Utolsó kilométeres logisztikai szolgáltatásunkkal olyan nagyvállalati partnereket szolgálunk ki, mint a KFC és a Rossmann.

A városi logisztika leghatékonyabb és legfenntarthatóbb megoldásait kínáljuk partnereink számára, miközben folyamatosan dolgozunk az ügyfélportfóliónk bővítésén. Rendelj partnerünktől melegételt vagy élelmiszert, mi pedig garantáljuk a gyors és megbízható házhoz szállítást!

2015

Működési területünk
Egy város
Futárok száma
10
Útvonaltervezés
Manuális útvonaltervezés
Szolgáltatások
Saját platformszolgáltatások
Tipikus ügyfél
B2C

2022

Működtetünk
7 ország 64 városában vagyunk jelen
Futárok száma
2000 +
Útvonaltervezés
Útvonaltervezés saját fejlesztésű, mesterséges intelligencia alapú GAIA szoftverrel
Szolgáltatások Ügyfelek
Ügyfelek e-boltjai
Tipikus ügyfél
B2B2C

Márkaváltás szempontok és irányzat

Az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO új arculata az elmúlt években megvalósított technológiai fejlesztések eredményeit, illetve a nemzetközi terjeszkedés terén elért sikereket egyaránt magában hordozza. Az új imázs érettebb vizuális formában adja vissza a vállalat egyedülálló, utolsó két kilométeres logisztikai megoldását. Ez iránt évről évre egyre nagyobb a kereslet. A márka megújításával végleg B2B-vállalatként definiálja önmagát, és európai terjeszkedését is ennek megfelelően, a B2B-szolgáltatásokra koncentrálva folytatja.

A B2B-logisztika terén szerzett szakértelmünknek köszönhető, hogy a DODO rövid idő alatt ekkora utat tett meg, amit a márkaváltás is képvisel. Azért dolgozunk, hogy olyan partnerként tekintsenek ránk, amely megkönnyíti a vállalatok és ügyfelek életét. Fejlett technológián alapuló, teljes körű kiszállítási megoldást kínálunk ügyfeleink részére. Arculatunk első ránézésre kifejezi az általunk képviselt értékeket és szakértelmet. Az új márkaimázs célja, hogy egyértelműen tükrözze az olyan kompetenciáinkat, mint az intelligens útvonaltervezés, a hatékony flotta és a városi logisztika innovatív megújítása iránt elkötelezettség.

Kérdések és válaszok

Miért szűnik meg a személyi asszisztens szolgáltatás?  

A DODO szolgáltatásportfoliójának átalakításával a továbbiakban csak az utolsó mérföldes logisztikai szolgáltatások nyújtására összpontosít B2B partnerei számára. 

Melyek a DODO jövőbeni tervei?

Az elkövetkezendő időszakban tovább erősítjük szakértői pozíciónkat az utolsó kilométeres szállítási megoldások területén. Új szolgáltatásokat tervezünk amellett, hogy folyamatosan javítjuk a jelenlegiek minőségét. Kapacitásainkat (mint például nagyméretű csomagok szállítása) és tevékenységi körünket egyaránt bővíteni szeretnénk, miközben technológiai megoldásainkkal a maximális hatékonyság és a fenntarthatóság irányába kívánunk mozdulni.

Miért változott meg a logó?

A DODO jelentős belső átalakuláson ment keresztül. Rövid idő alatt rengeteget fejlődtünk, amelynek részeként a cégstruktúrát csoporstruktúrává alakítottuk, és most már főként a B2B szektor szereplőit szolgáljuk ki szolgáltatásainkkal. Mindaz a változás, amelyen keresztül mentünk, a márka új logójában is visszaköszön.

Miért éppen ezekre a színekre esett a választás?

Szakterületünk a technológia, amelynek köszönhetően hatékonyan és fenntarthatóan irányítjuk a logisztikai folyamatokat és amely a DODO új arculatában is tükröződik. Olyan színeket választottunk, amelyek kifejezik, hogy a technológia kulcsszerepet játszik cégünk életében.

Mennyiben változik a DODO szolgáltatása?

Az utolsó két kilométeres megoldás szakértőiként továbbra is innovatív, saját fejlesztéseken alapuló, adatvezérelt és fenntartható szolgáltatásokkal segítjük ügyfeleinket az üzleti sikerek elérésében.

Hogyan változnak a DODO fenntarthatósági törekvései?

Az általunk alkalmazott technológia és adatvezérelt megközelítés révén még nagyobb hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóságra.

Intelligens tervezési folyamatainkkal és a zónázási elv alkalmazásával csökkentjük az utcákon közlekedő autók számát, és minimalizáljuk a károsanyag-kibocsátást. Emellett olyan alternatív közlekedési eszközöket is tesztelünk és használunk, mint például az elektromos robogók vagy a Cargio elektromos kerékpárok. 

Melyek a DODO céljai?

Továbbra is megőrizzük úttörő szerepünket a futárszolgáltatások megújítása terén – ennek érdekében folyamatosan dolgozunk a szolgáltatás minőségének javításán, a gyorsaság és pontosság fejlesztésén, az új logisztikai modellek bevezetésén, illetve a fenntartható zónalogisztikai megoldások alkalmazásán. A városi logisztika leghatékonyabb és legfenntarthatóbb megoldásait kínáljuk partnereink számára, miközben folyamatosan dolgozunk az ügyfélportfóliónk bővítésén.

A DODO története

2015

A DODO elindítja személyi asszisztens szolgáltatását

1/2016

Az Inveo vezetésével a DODO áttér az utolsó kilométeres logisztikára

6/2016

Megkezdődnek az együttműködések az első B2B partnerekkel, köztük a KFC-vel

2017

Pilsen után Brnóban is elindul a szolgáltatás

2018

Elstartol a házhozszállítási szolgáltatás a Tesco számára, piacra lépés Lengyelországban és Szlovákiában

2019

Elindul a DODO Fresh élelmiszer-szállítási szolgáltatás

2020

A DODO piacra lép Magyarországon és Németországban, stratégiai B2B partneri megállapodások

2022

60 millió eurós befektetés, további növekedés

Fenntarthatóan viselkedünk

Mindenben, amit teszünk, igyekszünk a lehető legnagyobb felelősséget vállalni környezetünkért.

Több információ

Content Hub

Rendszeresen beszámolunk a logisztikával és az e-kereskedelemmel kapcsolatos újdonságokról

Több információ