magyarok 63%-a a házhoz szállítást részesíti előnyben. Szeretne webáruházában aznapi kiszállítást kínálni, a vásárló által kiválasztott idősávban, visszaküldési lehetőséggel? Pontosan ezt a szolgáltatást kínáljuk az e-kereskedelem minden területén, legyen szó akár gyógyszertári termékekről, elektronikai eszközökről, divatáruról, barkácsáruról, sportfelszerelésekről, higiéniai és kozmetikai termékekről, háztartási felszerelésekről vagy a kisállattartáshoz kapcsolódó kellékekről. Bízza a DODO‑ra a megrendelések kiszállítását! És a legjobb? Nálunk nincs minimális csomagszám, ráadásul a DODO widget néhány kattintással integrálható a webáruházba.
Régen elmúltak már azok az idők, amikor az emberek megelégedtek annyi tájékoztatással, hogy „a csomagot ma 8 és 16 óra között kézbesítjük”. A vásárlók háromnegyede már a rendelés napján szeretné tudni a kézbesítés részleteit. A csomagautomaták bizonyos mértékig megoldást jelenthetnek erre, de ezeknek is megvannak a maguk korlátai. A vásárlók számára a legkényelmesebb megoldást az időablakos házhoz szállítás jelenti. A felmérések szerint tízből nyolc ember inkább olyan webáruházból rendelne, amely megadott idősávban teljesülő kézbesítést kínál. Az időablakos kézbesítés ezért kiváló lehetőség az elért vásárlók számának növelésére. Adatvezérelt GAIA-platformunk segítségével a csomagokat pontosan abban az idősávban kézbesítjük, amelyet a vásárló kiválaszt, és elsőként kínáljuk alapszolgáltatásként „második ajtós” vagy más néven küszöbig tartó kézbesítést is, vagyis futárjaink akár az emeletre is felviszik és ott adják át a vevőnek a megrendelt árut. Az időablakos szállítás bevezetése ráadásul rendkívül egyszerű – a DODO widget néhány kattintással integrálható a webáruházba. Ráadásul mi napi három vagy akár napi háromszáz csomag kiszállítására egyaránt készen állunk. Egyszerűen fogalmazva: aki minket választ, annak nem kell garantált volumenekben gondolkodnia.
Súly | Futárok száma |
---|---|
legfeljebb 30 kg | 1 |
Súly | Futárok száma |
---|---|
több mint 30 kg | 2 |
Az ügyfelek egyre igényesebbek, s ezzel együtt fejlődik az utolsó kilométeres kiszállítás is. Tudta például, hogy a vásárlók 40%-a hiányolja az expressz szállítást, vagy hogy a vevők 54%-a az aznapi kiszállítást használja a tervezett vásárlásokhoz? Mi nemcsak az ügyfelek elvárásainak teljesítését segítjük, de egyben új szintre emeljük a szolgáltatások színvonalát is. A gyors és kényelmes időablakos kézbesítés, a küszöbig tartó kiszállítás és a futárok professzionalizmusa megkülönböztető előnyt jelenthetnek a versenytársakkal szemben, és hozzájárulhatnak webáruházának márkaépítéséhez is.